טלי צ'רניס
מורה לפיתוח קול

זמרת, כותבת ומלחינה. מנגנת על פסנתר וגיטרה, סטודנטית ברימון במסלול כתיבה והלחנת שירים.

בגיל 6 החלה לשיר במקהלה, ללמוד סולפז לנגן בפסנתר. בגיל 9 הצטרפה למקהלת הנערות המקצועית "בת קול", ואיתן הופיעה על במות נחשבות בארץ ובעולם, במגוון רב של הפקות (ביניהן בהבימה ובאופרה הישראלית), פסטיבל מקהלות בינלאומי בברצלונה (בו הופיעו בסגרדה פמיליה) ועוד. 

במסגרת לימודיה נבחרה שלוש שנים ברציפות להשתתף בפרויקט הרכבים בינלאומי "music for human rights" - ובמסגרתו כתבה, הלחינה, עיבדה והופיעה עם חומרים מקוריים בברלין ובארץ. בפרויקט שהוקדש ליום השואה, ייצגה יחד עם הרכבה את ישראל בטקס שהתקיים בפרלמנט הגרמני.

החלה להלחין את היצירתה הראשונה לפסנתר בגיל 17. 

בשנה האחרונה התמקדה בכתיבה, הלחנה, הפקה ושיתופי פעולה. 

מה הקו המנחה שלי? 

להעניק חזרה את כל מה שפיתוח קול העניק לי, בהיבט הנפשי והמקצועי.
ללמוד, להתרגש וליהנות בעצמי דרך לימוד וליווי.
לעזור ולכוון כל תלמיד.ה לפתח את הסיגנונם האישי, דרך גישה המותאמת לכל אחת ואחד.

הדבר היפה ביותר בקול האנושי לדעתי, הוא שלכל אחד ואחת יש קול שאין שני לו. השאיפה שלי היא לכוון את תלמידי לגלות את הייחודיות שבקולם ואת היכולות שלהם, ולהעצים את אלה דרך ניסוי וטעיה, חקר, תרגול והכוונה.  

מה המטרה בשיעור? 

להנות ולהשתפר יחד, לעוף ולרגש את עצמנו! 

לצבור ביטחון בקול שלנו, לגלות את יכולותינו ואת מקומות שאפשר לשפר, לחוות הצלחה, לרגש ולשמח את הקרובים אליכם ואם תרצו בכך - אנשים ברחבי הארץ והעולם.

השאיפה שלי היא לתת לתלמיד בסיס ממנו יוכלו לחקור ולפתח את הקול שלהם, ללוות ולתמוך בהם בתהליך בניית הסגנון האישי. להעניק תחושה של נראות ויחס אישי, שכל תלמיד ירגיש שהוא מביא את עצמו בכנות ושתמיד יש לו מקום שהוא רק שלו. שהתחושה הזאת תלך איתו מחוץ לשיעור.